Co dělat v případě problémů s připojením
Nefunguje internet nebo Chytrá IP televize
Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely ze switche nebo routeru řádně
připojeny do počítače a zda je v zásuvce napájecí adaptér(y).
Nefunguje-li připojení, zkuste odpojit ze zásuvky a za cca 1 minutu opět
připojit napájecí adaptér(y) od WIFI routeru a venkovní antény,
případně i od ostatních zařízení (switche, VOIP převodníky,
set-top-boxy). Poté restartujte váš počítač a vyzkoušejte vaše
připojení znovu.
POZOR – Nepoužívejte tlačítko RESET na WIFI routeru, vymazalo
by se veškeré nastavení!
Pokud jste si omylem vymazali nastavení routeru, kontaktujte nás.
Internetové připojení je pomalé nebo
vypadává.
Vysoká hustota koncových WIFI routerů např. v bytových domech, může
způsobovat vzájemné rušení a to v takové míře, že dochází
k vyraznému zpomalení nebo výpadkům bezdrátové připojení WIFI.
V důsledku rušení se pak můžou sekat videa na Youtubu, obraz IP televize
nebo se pomalu načítat webové stránky a maily.
Rychlost internetu přes wifi není všude v bytě/domě stejná. Rychlost
klesá se vzdáleností od wifi routeru a s množstvím fyzických překážek
v cestě (zdi, předměty apod.).
Počítače či televize mají možnost připojení pomocí datového kabelu
z WIFI router. Důrazně doporučujeme připojit chytré televize
s přístupem na internet (SmartTV) nebo Set-top-boxy datavým kabelem.
Obzvláště v bytových a panelových domech s velkou hustotou WIFI routerů,
je připojení takových zařízení kabelem nutností.
Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely ze switche nebo routeru řádně
připojeny do počítače a zda je v zásuvce napájecí adaptér(y).
Nefunguje-li připojení, zkuste odpojit ze zásuvky a za cca 1 minutu opět
připojit napájecí adaptér(y). Poté restartujte váš počítač a
vyzkoušejte vaše připojení znovu.
Servisní nonstop linka
Nepomůže-li žádná z těchto možností, kontaktujte pracovníky
helpdesku technické podpory na naší nonstop infolince 373 705 705 nebo
pomocí kontaktního formuláře, který naleznete níže. Rádi Vám zodpovíme
Vaše dotazy.